چطور از برگه پلنر روزانه دستیار من برای سحرخیزی استفاده کنیم؟

چطور از برگه پلنر روزانه دستیار من برای سحرخیزی استفاده کنیم؟

سحرخیزی را به عنوان یک چالش انتخاب کنید

سحرخیزی را به عنوان چالش روزتان انتخاب کنید و در قسمت “چالش امروز” بنویسید. موفقیت در چالش روز مانند انجام سه کار اصلی “تمرکز امروز” باعث کسب بالاترین امتیاز بهره وری روزانه خواهد شد. درباره امتیاز بهره وری روزانه بعدها بیشتر صحبت می کنیم.

برای سحرخیزی برنامه ریزی زمانی کنید

برای زمانی که بعد بیداری بدست می آورید، یک روتین صبحگاهی تنظیم کنید و در قسمت “جدول زمان بندی” روزانه بنویسید. با این کار بعد از بیداری دقیقا می دانید چه فعالیتی را در چه ساعتی انجام دهید.

همینطور ساعت خوابتان رو مشخص کنید و با آن همانند یک تسک رفتار کنید. ساعت خواب ایده التان را در قسمت “جدول زمان بندی” روزانه ثبت کنید و به انجام آن پایبند باشید.

از سحرخیزی یک عادت ماندگار خوب بسازید

برای تبدیل سحرخیزی به یک عادت سازنده در زندگی، درج کردنی “هبیت ترکر” را در قسمت “یادداشت، درج” برگه پلنر نصب کنید. سپس در قسمت “پاداش” هبیت ترکر، یک هدیه برای انگیزه دادن به خود در نظر بگیرید. ابتدا یک چالش ۷  روزه و سپس ۳۰ روزه تعریف کنید تا به پاداش مشخص شده تان برسید.

نکات تکمیلی

  • برگه پلنر روزانه و درج کردنی هبیت ترکر بصورت رایگان از طریق صفحه “دانلودهای رایگان” سایت دستیار من قابل دریافت هستند.
  • برای استفاده بهتر از هبیت ترکر، بخش راهنمای استفاده از آن را در سایت دستیار من مطالعه کنید.
  • در صورتیکه برای خلق عادت سحرخیزی نیاز به انگیزه و حمایت بیشتری از دیگران دارید، در چالش ۷ روزه دستیار من شرکت کنید که راهنمای چگونگی آن در بخش چالش های سایت در دسترس است.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *