چالش 7 روزه عادت هفتگی دستیار من

چالش ۷ روزه عادت هفتگی دستیار من

برای شرکت در این چالش و دریافت فایل های قالب برای شبکه های اجتماعی، آدرس ایمیل خود را وارد کنید. لینک دانلود به این آدرس ارسال خواهد شد.

چرا بایستی در این چالش شرکت کنید؟

نتایجی که در زندگی فعلی مان بدست آورده ایم نتیجه انتخاب هایمان در زندگی و اعمالی هستند که بصورت روزانه و مکرر انجام می دهیم. برای تغییر این نتایج و بهبود شرایط شخصی و حرفه ای مان بایستی به این اعمال آگاه شده و آن ها را با عاداتی سازنده و مثبت جایگزین کنیم.

هدف یا رسالت این چالش چیست؟

هدف این چالش، تمرین خلق عادات مثبت در زندگی یا ترک عادات منفی است. از تجربیاتی که در این مسیر بدست می آورید برای شناخت بیشتر خودتان و توانایی هایتان استفاده می کنید. این تجربیات سنگ بنای خلق عادات مثبتی خواهند شد که به مرور سرنوشت و شخصیت شما را شکل خواهند داد.

بعد از اتمام این چالش به چه نتایجی دست پیدا می کنید؟

با شرکت در این چالش می توانید خلق عادات مثبت در زندگی یا ترک عادات منفی خود را یاد بگیرید. بواسطه اجتماعی بودن این چالش از حمایت دوستانتان برخوردار خواهید بود و از خود چهره فردی متعهد و علاقمند به رشد شخصی را نشان خواهید داد. اعلام عمومی یک تصمیم باعث این خواهد شد که تا انتهای چالش به ادامه آن متعهد بمانید و در نتیجه از فواید مثبت تغییراتی که آن عادت در زندگی تان به جا می گذارد بهره مند شوید.

قوانین یا شرایط این چالش چیست؟

بعد از عضویت در این چالش، بایستی عادت انتخابی خود را به مدت فقط ۷ روز، بدون وقفه و پشت سر هم، در هر روز انجام دهید (یا از انجام عادتی که می خواهید ترک کنید خودداری کنید). در صورتیکه یکی از این روزها به هر دلیلی نتوانید آن عادت را رعایت کنید، چالش از ابتدا آغاز خواهد شد و بایستی از ابتدا ۷ روز پشت سر هم آن عادت را تکرار کنید! این چالش بدون محدودیت زمانی است و از هر زمانی می توانید در آن شرکت کنید.

  1. از طریق فرم شرکت در چالش همین صفحه عضو چالش شوید و فایل های قالب پست و استوری اینستاگرام را از ایمیل دریافتی دانلود کنید.
  2. به تمام عادات مثبت و منفی ای که بیشترین تاثیر را روی زندگی شما می گذارند فکر کنید و یکی از مهمترین آن ها را برای چالش انتخاب کنید.
  3. برای خودتان بعد از موفقیت در خلق آن عادت، یک پاداش انگیزه بخش مشخص کنید و متعهد به انجام آن عادت به مدت ۷ روز شوید.
  4. عنوان عادت انتخابی خود را در فایل قالب دریافتی بنویسید و طی هفت روز و بطور روزانه هر روزی که موفق به انجام عادت شدید، آن را تیک بزنید و در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.
  5. در هنگام انتشار پست یا استوری، از هشتگ #عادت_هفتگی_دستیار_من استفاده کنید و اکانت دستیار من @dastyaremancom را روی پست یا استوری خود تگ کنید.
  6. دوستان خود را در هر پست تگ کنید تا آن ها هم در این چالش با شما همراه شوند.
نمونه استوری چالش هفتگی دستیار من

جایزه یا پاداش موفقیت در این چالش چیست؟

تمام شرکت کنندگانی که موفق به انجام عادت انتخابی خود (یا انجام ندادن آن عادت برای ترک آن) به مدت یک هفته و بدون وقفه شوند، بصورت دوره ای در شبکه های اجتماعی و خبرنامه کلوپ دستیار من معرفی خواهند شد. البته بزرگترین دستاورد موفقیت در این چالش خویش استادی، باور به توانایی های خود و خلق آگاهانه زندگی است.

به استادی عادات زندگی خود برسید!

برای شرکت در این چالش و دریافت فایل های قالب برای شبکه های اجتماعی، آدرس ایمیل خود را وارد کنید. لینک دانلود به این آدرس ارسال خواهد شد.

© ایده ها و طراحی بصری محصولات و درج کردنی های دستیار من در انحصار این مجموعه است و تمام حقوق مادی و معنوی این آثار برای دستیار من محفوظ است. درج کردنی های دستیار من قابل فروش، تکثیر و انتقال به غیر نیستند. شما تنها مجاز به استفاده شخصی از آن هستید.