۱۱ اصل بهره وری شخصی/ اصل ۱۱: اگر می خواهی به بهره وری کامل برسی، بایستی به نسخه ۲.۰ خودت ارتقاء پیدا کنی!

اگر می خواهی به بهره وری کامل دست پیدا کنی، بایستی تفکرت را به مرحله بعدی ببری.
انیشتن می گوید:

“هیچ مشکلی با همان سطح آگاهی که آن را ایجاد کرده است حل نمی‌شود.”

معنی این جمله چیست؟
این یعنی در هر سطح فکری ای که در حال حاضر هستی، در همان سطح و بدون رفتن به سطح بعدی نمی توانی مشکلات قابل توجهت رو حل کنی. زیرا اصولاً بودن در همین سطح باعث خلق آن مشکلات شده است و با سطح آگاهی ای که خود باعث خلق آن مشکل است نمی توان آن مشکل را حل نمود.

یکی از بهترین روشهای حل یه مشکل عمیق این است که فردی را پیدا کنید که سه، پنج یا ده سال سال در مسیر از شما جلوتر باشد. کسی که پنج تا ده سال از شما با تجربه تر است به مشکل شما نگاه خواهد کرد و راه حل برایش بسیار واضح است. اما شما نمی توانید آن راه حل واضح را ببینید و تشخیص دهید. پس نیاز دارید که خودتان را به مرحله بعدی بالا بکشید. از بالا به مشکلاتتان نگاه کنید و ارتفاء بگیرید. دیدگاه، الگو و نحوه نگاهتان به دنیا را عوض کنید. طوری که به خود نگاه می کنید را تغییر دهید.

این عالی است که روزی خودتان را در حالی بیابید که دارید به مسائل متفاوت می نگرید. اگر می خواهید به مرحله بعدی زندگی تان بروید، بایستی چشم اندازتان را تغییر دهید و جهشی کوانتومی انجام دهید. اگر به دنبال خلق بهره وری و دستیابی به بالاترین نتایج حداکثری هستید، بایستی به نسخه ۲.۰ ی خودتان ارتقاء پیدا کنید. نسخه متحول شده بعدی خودتان.

این قسمت آخرین بخش مجموعه ۱۱ اصل بهره وری شخصی بود. در این مجموعه با اصول پایه و ذهنیت هایی آشنا شدید که در طی مسیرتان به سمت بهره وری و موفقیت به آن ها نیاز خواهید داشت. چیزهایی که آموختید را مجدداً بررسی کنید. کنار مهترین بینش هایی که دریافت کردید علامت بگذارید و از خودتان بپرسید: چگونه می توانم این نکات را در زندگی خود بکار بگیرم و برای آن یک گام عملی مشخص کنید. این گام عملی برای شما بر اساس این نکاتی که با هم یاد گرفتیم چیست؟ بعد از مشخص شدن این گام عملی، به اجرای آن متعهد باشید.

کلوپ دستیار من

کلوپ دستیار من

سفر ما به سوی موفقیت و بهره وری در اینجا به اتمام نمی رسد و این مجموعه آموزش ها بطور عمیق و جدی تر در کلوپ دستیار من ادامه خواهد داشت. بعد از عضویت شما در این کلوپ، بطور رایگان کتابچه ای شامل کلیه نکاتی که در این دوره گذراندیم دریافت خواهید کرد و بعد از آن به مدت ۵ هفته، هر هفته یک ایمیل شامل یک تمرین عملی بسیار قدرتمند دریافت خواهید کرد که در آن با تکنیک هایی خاص و جدید در بهره وری و مدیریت زمان آشنا می شوید. به نسخه ۲.۰ خودتان خوش آمدید!

منتظر دیدار شما بین دوستان کلوپ دستیار من هستم.

برای عضویت در کلوپ دستیار من به آدرس DastyareMan.com/CLUB مراجعه کنید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *